Mimoza27 içinde şırınga şeklinde ölçek var 4 yaşa kadar 2,5 ml günde bir defa demişti doktorumuz.Arkasından su içirmeniz lazım.Rengi şerbet renginde koyu kıvamlı,mis kokulu.Bazıları kan tahlili olmadan demir ilacı vermeyin demiş ama 1 yaşa kadar kullanılmasının amacı zaten olan demir degerini deposunu hep dolu tutmak.1 yaşında tahlilleri yapılıp devammı tamamı kararını doktorunuz veriyor zaten.