Belosunannesi Yazık çocuğum uyuyamıyor emmiyo mama yemek istemiyo burnu hırıl hırıl 37 37 buçuk ateş-i hep napabilirim
TheMomm Belosunannesi çok sıcak giydirmeyin en azından atesi düşene kadar doktorunuz ilac verdiyse onlari da kullanın emzirmeye çalışın olmadı kaşıkla vermeyi deneyin anne sütü en iyi ilaç olur ona çok geçmiş olsun inşallah bi an önce atlatırsınız 🙏