selosunannesi 2,5 aylıkken benim kızım da idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. ateşi 39’a kadar yükselmişti biz 3 gün hastanede yattık, boşu boşuna yatmış olduk orası ayrı konu, biraz karışık durumlar yaşandı ama 24 saat gözetim altında tutmaları yeterliymiş. Sizin bebeğinizin ateşi düştü mü şuan nasıl durumu ?