6 buçuk aylık oğlum salı günü 6. Ay açılarıyla menenjit yapıldı çok güleç çok uyumlu bi bebekti elbet huysuzluğu oluyordu ama sakinleşiyordu hemen hiç mi durmaz hiç mi susmaz ağlak halde devamlı kucağıma gelmek istiyor alıyorum yok durmuyor öne çeviriyorum yok sarılıyorum yok emmek istemiyor oyun oynamak istemiyor gece hiç uyku yok gözü kapalı devamlı ağlıyor ayağa kalkıp gezince biraz susar gibi oluyor bütün gece öyle geziyoruz eşimde de durmuyor daha aklınıza ne geliyorsa oğlumu tanıyamıyorum gülen yüzüne hasret kaldım Allah aşkına aşı bu kadar yapar mı doktora götürücem bugün tekrar neyi olabilir ne yapabilirim ya ?