MuhammedAmine kubrabaygeldi benim oğlum 6 ay 4 günlük 8.5 kilo 73 cm 9-12 ay 80 cm yazıyor ama zor oluyor e bebekten aldığım barbatözler . E bebek ve koton baby de kalıplar dar
Merve201119 kubrabaygeldi canım e bebeğin kalıpları ufak ve dar oluyor özellikle çıtçıtlı badileri Benim oğlum 5 aylık 9 ay badisi giyiyor bence 1 yaş Alman daha mantıklı
Gulnuraraserol kubrabaygeldi e bebekten zıbın alıyorum oğlum 9 aylık ben 1 yaş alıyorum kıyafetlerde öyle
KaSeAy kubrabaygeldi Modeline göre degişiyor ne desek yanlış olur bence. Ben bazen ayına göre bazen de büyük alıyorum.
BhrAselFhr kubrabaygeldi merhaba momielbaby ile iletişime geçerseniz bebeğinizin boyuna göre görüşüp alışveriş yapabilrsiniz☺️Yardımcı olurlar 🌸