Gulpekmezci ben xiaominin 170 derece olanını kullanıyorum cok güzel görüntü ses kalitesi falan ama telefondan açıp izlediğim için o sırada telefonu kullanamıyorum. Kapattığımda hareket olduğunda bildirim geliyor ama 2 dakika içinde falan geliyo. O yüzden hep ekran açık olmak zorunda. 2. Bi telefon ya da tablet varsa bunu alabilirsiniz ama yoksa bence kamera ve ekranı ayrı olanlardan satın alın