Asyatosumunannesiyim Kızlar dün ki postumu hatırlayan vardır belki kızım uyku da kustu diye post açmıştım geceden beri de kızımda ishal başladı ne yazık ki su gibi acaba dişten midir? Ve hiç uyumadı eller ağızda neler önerirsiniz ishal için?
Alpingo Asyatosumunannesiyim canım diş bu kadar kusma ve ishal yapmaz..ishal biraz tehlikeki 4 den fazla ishal yaparsa hemen doktora gidin su kaybedebilir kusmuşta..
Mirage91 Asyatosumunannesiyim bizde yazın salgına yakalanmıştık. Doktorumuz şurup vermişti hiç bir şey yiyemiyordu 1 hafta sürdü
Asyatosumunannesiyim Alpingo 3 oldu,4 den sonrası doktora mı gidilmeli iyiki sormuşum gerçekten bilmiyordum
Alpingo Asyatosumunannesiyim evrt doktorumuz öyle demişti 4. Cüyğ yapında bana haber ver 5. Ci olmadan gel demişti..en azınsan bi tahlil yaparlar sıvı desteği vs olur..bol su içir olur mu yada emziryorsan emzir