iremm09 şöyle ben uyanır uyanmaz emziriyorum. Uyandıktan 1 saat 15 dk sonra beşiğine koyuyorum uyku sinyalleri veriyor zaten 20 dk sonra uyuyor genelde 45 dk sonra kalkıyor hiç seslenmeden emziğini verip pışpışlayıp tekrar uyutuyorum 20 dk sürüyor bu da 🤭 sonra bi 40 dk daha uyumasına müsade ediyorum uyanmazsa ben uyandırıyorum tam uyanınca emziriyorum 3 saatte bir emmiş oluyor yani. Pışpışı patpatı bırakmak en kolayı diye düşünüyorum tam anlamıyla uyku eğitimine alışan bebekler yatağına konunca uyku arkadaşıyla vs kendi kendine çabuk uyur diye düşünüyorum eğitimciler de böyle diyor umarım öyle olur😁