Dilaraa98 Bebeğim 1 aylık ve beni emmiyo o yüzden mama veriyorum kaynanam yanımda kalıyor ve sürekli bebeğe su içermem gerektiğini söylüyor ama ben içirilmiyo diye biliyorum. Sizce içirilir mi ?
Zea09 Dilaraa98 canim bende senin gibi sutum cok az oldugunicin mama jle besliyorum doktorlarim su vermem gerektigini soyledi 2 cay kasigi mamadan sonra.. ben veriyorum pek sevmiyor ama ılık su iciyor bence doktorunla gorus ona gore yol izle.. bebek anne sutu alamadigi icin suyu bizim vermemiz gerekli
Moonlightttt Dilaraa98 YouTube da Osman gonulal in videosu var.ac, Birlikte dinleyin canım . Mama su ile yapılıyor. Bebeğin migdesi su ile dolarsa, mamadan alacağı miktar azalır. Mama çok daha önemli. Mamadaki su miktarı günlük alması gereken kısmı karşılıyor 🌸
Defnosunannesi_ Benım bebegımde aynı sekılde emmıyor mama verıyorum 4 aylık banada aynısı söylendı fakat dr onun suya ıhtıyacı olmadığını söyledi ben hiç vermedim kimseyı dınlemeyın 🙏🏻
Zea09 Boncuk21 evt su ile yapiliyor.bende qyni tepkiyi vermistim doktorlar ver dedi yani 1 doktor degil 3 dr ve 2 hemsire ayni seyi soyledi farkli hastanelerde su vermemi.. sen corba iciyorsun diye su icmiyormusun diye de telkinde bulundu😀
Dilaraa98 Boncuk21 evettt bende aynı şeyi söyledim zaten ordan alıyo su ihtiyacını dıye ama anlatamıyorum.
Alpingo Dilaraa98 bende hep mama meme gittim ona rağmen doktorum günde 1 çay kaşığı verebilirsin su demişti
MomKukuleta Dilaraa98 Bir iki günde 1 çay kaşığı bebeğinizi mahvetmez. Şöyle düşünün bu bebeklere anne sütü hariç herşey zarar ya hani. D vit. Antibiyotik. Kan ilacı. İçinde neolduğu tam bilmediğimiz İlaçlar hepsi veriliyorda 1 damla su mu Cok görülüyor anlamıyorum. Benim hemşire arkadaslarım ver dıyorlar. Doktorum verme dedi verdim bende çünkü başta vermedim ve bebeğim ama içiyordu 2. Ay da dili pamukçuk oldu 1 ay ugrastık geçsin diye. Ma a anne sütü gibi olmadığı için kalıntı bırakabiliyor. O yüzden ara sıra 1 çay kaşığı su dilini temizlemesinde yardımcı oluyor. Bunu değerlendirin derim. Ve sadece mama veriyorsanız haftada 1 kere temiz suyla ıslayıp sıktığınız bir bezle parmağınıza sarıp ağız içini güzelce temizleyin derin.
MySunny Dilaraa98 kesinlikle gerek yok yok.Verin diyenlerede kulak asmayın, 1 çay kaşığı brrseniz bike günde nerdeyse yarım çay bardağı yapar.Zaten mamaya su katıyorsunuz.Nasıl ki anne sütü alan bebeğe sorasında su brrmiyorsak,mmama da da aynı şekil.
Bebegimicin1 Dilaraa98 mama veriyosan su vermelisin ayrıca su versende birşey olmaz tuz şeker neysede suyu bi kere verdiyseniz hep verin ben doktora sormuştum suu verebilirsin onda bişey olmaz demişti iki çocugumada hrp verdim veriyorum çevremde hemşire ebe olan tanıdıklarımda veriyor zararlı olsa başta doktor ver bişry olmaz demezdi
Tazebabyy Mama içtiği için susar her mamadan sonra 1 çay kaşığı su vermelisin su kaynatılmış soğutulmuş su olacak
Eminos Dilaraa98 sadece anne sütü almasina ragmen ben verdim bebek likir likir su icecek degil içtiği 2-3 cay kasigi su sudan zarar gelmez
Bahtszbedevi Dilaraa98 Ya daha çok küçük su falan vermeyin Allah aşkına. Bebekler için iyi geceler çayı vs var doktorunuz tavsiye ediyorsa o da su ihtiyacını karşılar mama ile birlikte
Defneninannesiiiiii Bahtszbedevi İyi geceler çayı sudan daha masum değil aslında araştırın isterseniz 😶 bizim doktor önermişti uyku için ama vermedim
gossipannee Dilaraa98 mama içen bebeklere bazi doktorlar öneriyor canım bende veriyorum ağzı temizlensin pamukçuk olmasin diye günde 2-3 çay kaşığı doktorumuz söyledi