Zatilokumum Kızlar ben gece yatmadan şu kutuda olan mamalar varya hipp arı gece maması onlardan vereyim diyorum deneyen varmı?👯 Günduz de nelerden biraz tadım yaptırabilirim??? Önerilerinize Açığımmm 🥰
Gigyyy Zatilokumum daha erken biraz bekleyin derim , bağırsak gelişimini vs . tamamlasın 6.ayda geçin derim ,formül mama.l verebilirsiniz ama,o kaşık mamalardan bahsediyorsanız onlar 6.aydan itibaren,acele etmeyin