Kızlar günaydın. Doğum yapalı 7.5 ay oldu 1 ay öncesine kadar böyle bi durum yoktu zaten normalde de terlemezdim şimdi terliyorum ve ter kokusu alıyorum kendimden. Aşırı rahatsız oldum özellikle adet dönemime yakın daha çok oluyor. Acaba doğumdan bu kadar zaman sonra başlaması normal midir yoksa başka bi hastalığın belirtisi olabilir mi? Bir de çözüm önerisi var mı geçici bi durum gibi görünmüyor. Sık sık duş alıyorum ama yine de rahatsız oluyorum