Sultan60 Ben 11 kg almıştım hamileyken sekiz kilosu gitmişti şimdi geri kilo aldım 5 kg var fazla bebeğim üç aylık ben de altı aylıkken diyete başlayacağım ama ne olursa olsun bence en doğrusu diyetisyenle ilerlemek Çünkü bu doğum kiloları farklı bir şey yani ben kendime çok şaşkınım yemiyorum da ama kilo aldım çokta kolay kilo veren biriyim aslında gidebiliyorsanız bir Diyetisyene gidebilirsiniz bir de bu Instagram‘da falan emziren anneler için online diyetisyenler var fiyatları çok uygun onlara bakabilirsiniz