Pasel hemşireyim ben, biz 7 aydır tedavi görüyoruz idrar yolu enfeksiyonundan, üreme sıkıntılı bir şey yani mesanede üreme olması demek ateşli olması daha sıkıntılı yani mutlaka bir antibiyotik tedavisi alması gerekir bunuda doktorun sisteminde dirençsiz olduğu antibiyotik listesi çıkıyor ordan verir eğer kız ise zaten genelinde olan bir şey, bol bol altını açın ıslak mendil kullanmamaya çalışın su sabun ile yıkayın antibiyotik alınca toparlar merak etmeyin çok büyük geçmiş olsun