Nur1212 ArdenGiz benim bebeğimde düzeltilmiş 6 aylık 5800 doktor bize başlatmadı hiç de o yüzden merak ettim ama prematüre 660 gr doğmuştu
ArdenGiz Aysin3838 şuan çay kaşığı ile su veriyorum ara ara. Daha 5 aylığız ek gıdaya geçelim inşallah daha çok içiririz
ArdenGiz Nur1212 benim bebeğimde 33 haftalık doğdu. Bizim doktor baktı kilo almıyor başlattı canım düzeltilmiş biz de 3 buçuk aylığız
Aysecela ArdenGiz biz dönüşümlü kullanmıştık bir ara ama gece beslenmesinde zor sindiriyorlardı kızlarım gece toz mama gündüz infatrini yaptık şimdi 16 aylığız fortini olanına geçiş yaptık 2 kez mama içiyorlar toz mamayı bıraktık artık sadece bunu veriyorum
Nur1212 ArdenGiz kilonuz bize göre daha iyi 3,5 aylık 5 kilo sanırım bize gerek duymadı şuanlık bakalım bundan sonra ne olacak ek gıda yemiyor zaten
Aysecela ArdenGiz 29 hafta prematüreler 900 gr doğdular destek amaçlı devam ediyoruz boy olarak yaşıtlarımızı yakaladık şükür ama kilo olarak gerideyiz
Minis ArdenGiz meraba elimde bir koli mama var kızım içmiyor kargosunu karşılarsanız ücretsiz gonderebilirim
ArdenGiz Nur1212 sizinki çpk minik doğmuş ama bence doktorunuza danışın bu mamadan vermesi lazım çünkü kilosu çok az
Nur1212 ArdenGiz düzeltilmiş ayına göre gidiyoruz prematürelerde biliyosunuz düzeltilmiş ayına göre sıkıntı yok bence sizde düzeltilmiş olarak takip edin bebeğinizi doktorunuz öyle yapmıyor mu
ArdenGiz Nur1212 yok valla yaşıtlarını yakalayınca bıraktırcam mamayı dedi. Yani 5 aylık olarak hesaplıyor doktorumuz
Nur1212 ArdenGiz prematüre takibi yapan doktorlar düzeltilmiş ayına bakıyor sizin doktorunuz öyle yapıyorsa bilemiyorum ama bebeğim 660 gr doğdu doğum kilosuna göre çok iyi şuan kilosu
ArdenGiz Nur1212 bizim doktorda neotoloji doktoru. Yenidoğan doktoru yani. Yaşıtlarını yakalayınca bıraktırcam mamayı dedi bize. Benim bebekte 2.215 gram doğdu 33 haftalık. İlk 3 ay acayip kusuyordu ondan hiç kilo almadı. Şu son 2 ayda aldı kilosunu