Çok post açar oldum ama taze anne olunca mazur görün😊
serum fizyolojik aldık temizlemek için burnunuZ ebe bir iki damla yeter ikisine de sonra çekin pompayla dedi. Ben damlatıyorum fakat sıfır etki, pompayla çekiyorum hiçbir şey yok. Ama burnu tıkalı bebeimin. Fışkırtarak mı sıkmam lazım serumu? Nerede hata yapıyorum