susiron deterjanda özel hassas ciltler için ve 3 gündür deterjansız yıkıyorum herseyi, duru su , mustela normal şampuan kullandım, beğenmedim,sonra saçında konak oluşumca minidolin diye bir şampuan onu kullanıyorum, çok uzun zamandır,şimdi hersey birbirine karıştı ek gıdaya başladım o mu yaptı ama ondna önce başlamıştı her geçen gün arttı , şimdi tekrar hipokort sürüyorum inş geçer