arkadaşlar bebeğim grip oldu burnu tıkalı hırıltısı var ve hafif öksürüyor bizde şuan cenaze için memlekete geldiğimiz için hastaneye gidemiyoruz çünkü yok gibi bişey ve koronalı yere pek sokmak istemiyorum, tavsiyeleriniz neler ne yapmam gerekiypr serum fizyolojik kullanmak istiyorum ama uygulayamıyorum korkuyorum