20 aylık bir oğlum var 30 haftalık hamileyim, hemen bağırıyorum cocuga bi yeri dağıttığında yada yaramazlık yaptığında 😔 anlık oluyor sonra cok pişman oluyorum üzülüyorum ama anlık olarak bağırmış bulunuyorum. Şu aralar cok sık olmaya basladı ve o an sinirlerime hakim olamadığım için oluyor. Sizde de oluyor mu ? Yada nasıl başacıkıyorsunuz 🥲