İki gündür bu durumda. 1 yaşında. Yanımda asla uyumazdi şimdi bitişik gibiyiz yanımdayken uyuyor ama inleyerek yine arada ağlayarak uyanıyor ben hemen piş piş diyince uykuya geri dönüyor. 8 dişi var üst alt olarak. Köpek dişleri kabarmisti o yüzden mi oluyor, yoksa acaba boğaz enfeksiyonu falan mı? İştahı önceki kadar iyi değil ama yine de idare eder. Boğaz enfeksiyonu olsa hiç duramaz diye düşünüyorum o çok ağrı yapar çünkü . Geçmezse doktora götürürüm diye düşündüm o yüzden bir de size danışayım dedim 😔