Denizzz88 watermelonlove hazır bebek suları mı dediğiniz onlar kaynamış oluyormuş zaten ama onun dışındaki tüm suları verirken kaynatıyorum ben
watermelonlove MeloMelo bende kaynatıyordum ama doktor demedi acaba gerek var mıdır diye bir an düşündüm şuan koydum yine kaynıyor günlük suluk miktarı kadar kaynatıyorum
Denizzz88 watermelonlove ben kaynatıyorum onlarıda yani bana bi zorluğu yok zaten kaynasın garanti olsun. 1 yaşına kadar kaynatıp vermeyi düşünüyorum
alinsmom1 watermelonlove 15 aylık hala mamalarını kaynamış soğumuş suyla yapıyorum . Bir şişeye biriktiriyorum ya da kettle da duruyor .
ArdicEge watermelonlove 8.ayına kadar kaynatıp verdim. Sonra saldım hazır bebek suyu alıyorum hayat marka. Direk onu veriyorum rahata erdim valla🙄
Seyyid_Ali_2021 watermelonlove hazır su kullandığımız için kaynatmuyordum. Doktor muayenemiz vardı o ara kontrol de sordum tabi ki kaynat o hazır pet şişeler de beklediği için kaynatılmasını kesinlikle tavsiye ederim dedi.🌹
esracanlier watermelonlove gerek yok bence ☺️ Ben arıtıcı kullanıyordum ama hazır su versem kaynatmazdım.