aselinannesiiiiiiii 2 ay 14 günlük bebeğim var ve burnu tıkandı 2 gündür sümük kuruluğu var o yüzden pompa ile alamıyorum öksürüğü falan yok nefes alırken biraz hırıltı geliyor genzinden ne yapayım ya da bunun sebebi nedir bilen var mı
BenMathilda aselinannesiiiiiiii doktora muayene olmasi önem taşır. Doktordab rica ederseniz serum fizyolojik uygulamayi size doğru şekliyle gösterecektir 🌸
Oglumunannesiyim__ aselinannesiiiiiiii sterimar üzerinde sarı yunus olan sprey günlük kullanım içindir ben oğlum doğduğundan beri bunu kullanıyorum burnuna fıs fıs sonra hemen sulanıyor kolayca aspiratör ile çekiyorum serum fizyolojik bence zor hiç denemedim zaten spreyi kullanırsan ne kadar kolaylık olduğunu göreceksin 🌼
Kader3673 aselinannesiiiiiiii burun delıklerıne udihındı yagı damlatın okadar sümüğü akıo kı şaşırırsınız. Ben cocuguma sureklı tıkandıgında yapıorum. Sımdı diş cıkarma zamanında hergun hem ıcırıyorum hemde tıkandıgında damlatıyorum.
AslanannesiAyse aselinannesiiiiiiii yok neden tehlikeli olsun eczanelerde satılıyor tek tek olanlar pahalı büyük bir izotonik serum alın iğne ile Çek şırıngadan oturur vaziyette tek burnunu kapat sık sonra ötekine böyle rahatlar biraz inşallah
Melesss aselinannesiiiiiiii tehlikeli değil yan yatırıp bir burnuna diğer yana yatırıp diğer burnuna sıkın sonra kaldırıp ters çevirp sırtına vurun bütün her şey çıkar. İlk doğduğu haftadan beri sabah akşam yaparım şu an 5 aylık o kadar alıştı ki asla ağlamıyor gülüyor hatta
Zea09 aselinannesiiiiiiii canim aynen bende yapamam korkagimdir bubyuzden damlalar var onu kullanabilirsin..oda rahatlatir
Ebrulihayat aselinannesiiiiiiii biz de korkumuza dün ilk defa yaptık kızım 48 günlük ama hiç korkulacak bir şey yokmuş deneyin mutlaka
aselinannesiiiiiiii AslanannesiAyse bilmiyorum çok korkarım böyle şeylerden 🤦🏻♀️ tamam eczaneden alayım en son öylr olucak mecbur
Ceren_301121 aselinannesiiiiiiii bende ilk başlarda korkuyordum ama nefes alamıyordu oğlum şimdi kendim yapıyorum önce annemle eşim yardımcı oldu alıştım korkma burnu çok iyi açılır kuru kuru çekmekte yara yapabilir
SenaNil Serum fizyolojik çok sık kullanmayın eğer çok kötüyse kullanın, onun dışında doğal oaorak soğan kesebilirsiniz otribebeyle çekin
minnosanne0 Melesss bu yöntemi bende yapıyorum ama asla açılmıyor bişey de çıkmıyor burnundan gece hep tıkalı.
Deletedmom_32 Zea09 hiç korkma bence :) bende aşırı korkuyordum eşim yapıyordu hep içimden şöyle geçirdim at nefessiz kalırsa hep eşim yanımda olacak değil dedim cesaretini topla zaten genzine falan kaçmıyor bebek çok rahatlıyor emin ol