momy_16 gece uyanıkken degl de uyanmadan vermeyi deneyin isterseniz belki öyle alır. Bizim bebek mamayı gece uykulu alıyordu sadece o da yine en fazla 3 ölcek. Sırf gece 3 ölçek mama vermek için mama alıyoruz:) ama alıştım bu duruma. Öyle ya da böyle büyüdü. Hiç sıkma canını geciyo gercekten gecmez dedgmz zamanlar