Kizceler selam. Bebişim 9 ay 15 günlük ama hala yenidoğan gibi geceleri 632663 kez uyanıyor 😅 internette baktım artık gece uykuları düzene ulaşmıştır 10-11 saat aralıksız uyur yazıyordu 🤢 nasıl yani? Peki biz? Dedim 😅😂 ben nerde yanlış yapıyorum ? Siz neler yapıyorsunuz? Nasıl yöntemleriniz var? Bu durumla nasıl başa çıkıyorsunuz? Hayır kendi uykusuzlugumu geçtim oda var ama bebek daha uyumazsa nasıl gelişecek böyle olmaz ki🙂 önerilerinizi bekliyorummmm 💕💕💕💕💜💜💙❤️❤️🤲🏻