91817161 İlk kızımda çektiğim gaz sancıları yüzünden ben de tövbe etmiştim ikinciye ama sürpriz bir şekilde geldi 😄 yardımcım yok,eşim vardiyali çalışıyor evde olduğu zamanlar çok yardımcı oluyor 🤲🏻 geceleri biraz sıkıntı oluyor küçük ağladığında büyükte uyanıp ağlayabiliyor bazen ayrı odalarda yatmamıza rağmen 😁ama eğer ilk bebişim biraz uyumlu bir bebekse ve çocukları çok seviyorsa çok keyifli. Büyük kızım sürekli kardeşini seviyor,çok ağlayınca gelip sırtını patpatlıyo inan bütün yorgunluğunu unutuyorsun. He bide eğer ilk çocukta uykusuzluğa alistiysan inan çok daha kolay her şey 🥰