Merhabalar öncelikle çok şükür sağlığı sıhhati yerinde 19 aylık bir kızım var 🙏🏻 Ama gel gelelim ki doğduğu günden beri ağlama krizleri ve asla düzene sokamadığım uyku sorunu var ilk 9 ayı kolikle geçti 10. Ayda koliği bitti ama huysuzluğu kalıcı oldu ve o kadar inatçı dediğim dedik bir cocuk oldu ki her gören Allah sana yardım etsin işin cok zor diyor kimsede durmuyor sadece beni istiyor kayınvalidem hayatta değil vefat etmiş ben evlenmeden önce eşim tek cocuk olduğu için eşimin tarafından bana destek olabilecek hiç kimse yok kendi ailem uzaklar ve annem babam çalışıyorlar zaten izinleri olmuyor eşimde bile durmuyor kızım arada beni dinlendirmek için eşim alıyor bazen ama yok çığlık çığlığa asla durmuyor gün içinde yemin ederim ki tuvalete bile gidemiyorum gerçekten tuvalete onuda sokuyorum hadi beni görsün bari diye bu sefer lavabonun alt dolabını açıp deterjanları dökmeye başlıyor veya tuvalet fırçasını eline alıyor işimi göremeden wc den kalkmak zorunda kalıyorum utanarak yazıyorum ama sırf cocuk ağlamasın artık diye tuvaletimi tutmaktan kronik kabız oldum milyon tane oyuncağı var asla ilgilenmiyor tvde niloya kukuli vs açıyorum beş dk baksın bi oyalansın diye ona dahi bakmıyor sürekli benim kucağımda durmak istiyor hiç bir şeyle oyalayamıyprum artık bebeklik günleri daha rahatmış diyorum bazen saçlarıma günlerdir tarak vurmamışımdır ıslak ıslak toplayıp yatıyorum temizlik yemek vs hep üstün körü olduğu kadar eh işte bir gece ya sadece bir gece kesintisiz şöyle üç dört saat uyusam bana şifa gibi gelecek resmen ama yok gece sabaha kadar en az 6,7 kez uyanıyor sinirlerim artık cok bozuldu sabırsız biri oldum iyice ve günün gerginliğinden artık dişlerimi sıkmaya başlamışım istemsizce farkında değilim uykuya daldığımda eşim uyandırıyor dişlerini sıkıyorsun sıkma diye artık ne yapacağımı şaşırdım nasıl düzelecek bu cocuk 🥺🥺🥺🥺