Merhaba çok geçmiş olsun. Benim oğlum 1,5 ay önce bu ameliyatı oldu narkozu atması 2 saati buldu o süreç biraz zor geçti. Kanama falan olmuyor, oğlum 3-4 defa kustu kusması iyiymiş o zaman kanlı kustu. Kedine geldiğinde çorba ve yoğurt getirdiler yemek yedikten sonra daha iyi oldu. Öğleden sonra da çıktık hastaneden normal rutin hayatımıza döndük. Antibiyotik verdi doktor enfeksiyon kapmaması için ve calpol ağrı kesici. İlk gün sıvı beslendi. 2-3 hafta ödem oluyormuş ve hırıldı normalden de fazla olur dedi doktorumuz. Şimdi maşallah biraz dili açıldı, yemek yemesi düzeldi, uyku problemi zaten en büyük sorundu geceleri yatamıyordu şimdi çok düzeldi uykuları. Siz bademcikte mi aldıracaksınız? Çok gerekli mi gördü doktor bademcik almayı genellikle doktorlar önermiyor. Benim oğlumunda bademciği büyükmüş ama şu an gerek yok dedi doktorumuz