aselinannesi06 İyi geceler herkese. 1 yaşında kızım var akşam normal bi şekilde yatırdım uyudu 1 saat önce falan odaya yatmaya gittiğimde yüzünde leke gördüm ışığı açıp baktım burnu kanamış her yeri kan olmuş ağzı burnu elleri yastığı. Eşimde yok evde gece vardiyasında çalışıyor aradım haber verdim tabi hemen iş yeri uzak olduğu için daha yolda. Daha önce de 2 3 gün böyle üst üste kanamıştı o zaman aylıktı doktora gittik normal ama bir daha olursa getirin yine demişti. Başına böyle birşey gelen var mı. Eşimin il yerinden biri çocuğu uyandırsın uyutmasın boğazına genzine kaçmıştır belki demiş daha çok korktum 🥺
Deletedmom626372 aselinannesi06 çok geçmiş olsun hiç bir fikrim yok inşallah ciddi bir durum değildir. Yüksek ve yan şekilde yatırarak bekleyin eşinizi bence 🙏 kılcal damar çatlamasıdır belki sakin olun . Bize de bilgi verir misiniz
Babyboy2020 aselinannesi06 cok gecmis olsun insallah acil sifalar olsun uyutmamaya calis elini yuzunu yika hastaneye gidin hemen
kuzey-21 aselinannesi06 canım benim kardeşimin de sürekli burnu karar ve kan hemen de durmaz aşırı kanıyordu. Sürekli doktora gittik normalden başka birşey demiyorlar. Büyüdükçe kendiliğinden kesildi bidaha olmadı. Sizin ki de önemli birşey değildir inşallah daha küçücükmüş.
aselinannesi06 Deletedmom626372 kan aldılar pıhtılaşma falan var mı diye bakmak için 4 5 saatte çıkarmış sonucu da. Kuru hava da burun kanaması yaparmış doktor eviniz sıcaksa peteklerde yandığı için kuru hava olur ondan da kanama yapar dedi. Krem yazdı sabah sonuca göre belli olcak çok teşekkür ederim 🙏
aselinannesi06 Babyboy2020 gittik kan aldılar sabah çıkcak sonuçları doktor kuru hava falan yapar yine de kan alalım pıhtılaşma falan var mı bakalım dedi. Çok teşekkür ederim 🙏
aselinannesi06 kuzey-21 zaten gidiyoruz geliyoruz normal diyolar hep KBB ye götürcez bir de. Bir röntgen bile çekmiyorlar belki damarlarında çatlak vardır diye düşünüyoruz artık
kuzey-21 aselinannesi06 bize acil de çekmişlerdi birşey çıkmadı. Dedik küçüklüğünden beri kanıyor diye kbb ye gidin dedi gittik oda sıcaktan kuruluktan vs olur dedi. Yinede tedbirli davranmak için gitmek daha iyi olur tabi.
irem09 Eşimin, 2 yeğeninin, annesinin, abisinin burnu bebekliğindrn beri kanar. Cunku kılcal damarları cok inceymiş ve çatlamalar oluyormus. Sorun olmuyor ama. Hatta tansiyon yükselmesi anında vucut bu sekilde tolare ediyormuş
Feride10 aselinannesi06 merhaba, benim de oğlumun burnu sürekli kanıyor özellikle gece uyurken. Sizinki hala kanıyor mu? Durdu mu kanamaları?
Feride10 Babymm ırsi dedi doktor. Babası ve dayısınında bebekken çok kanarmış. Büyün kan testlerini yaptırdık elhamdulillah bişey çıkmadı. Çocukların burun damarları çok hassas olurmuş. Sizinki nasıl kanıyor durdurulamıyacak kadar mı