Bellaesmer Basvuru yapmıstım kabul edılmıs bugun baktıgımdada odemenız hazir yazıyordu 285 tl çıkmış bize bundan sonrakı sürec nasıl oluyor iban yazmıstık orayamı yatacak yararlananlar yazabılırmi lütfen
Balin_annesi Bellaesmer oraya yatmasa bile pttden alabilirsiniz ödeme hazırmış yan yatmış. Güle güle harcayın. Bize de çıkmış 750 tllik faturaya 380 tl
Bellaesmer BademsMam fatura benım üzerime ve ssk m yok calısmadigim icin basvuru yaptım ve cıkti ama bundan sonrakı sürec nasıl bılmıyorum faturam 800 tl idi 285 tl cıkmıs bana