Ftmnrhscrc Merhaba kızlar kızım 6 aylık ek gıdaya geçtik 2 seferdir kakasında siyah ip gibi şeyler görüyorum korkmaya başladım bilgisi olan yada daha önce başına gelen varsa bana yardım edebilir mi?
benanerva Ftmnrhscrc bende de ayni seyler oldu korkulacak birsey değil. Yedikleri bagirsakta bekleyince öyle oluyormus. Genellikle muz gibi besinler verdiğimde oluyordu. Zamanla gecti canım
benanerva Ftmnrhscrc lifli besinler yediğinde oluyordur bebegin daha bagirsagi tam gelismedi sonuçta normal yani
Mrvts Ftmnrhscrc ahh bende siyah ip ip görünce çok korkmuştum hemen resmini anneme atmıştım kurtlar mi var acaba diye 😅 muzdan olmuş meğer oysa azıcık yemişti 🤣
Altayaaa Muzdan olabilir bende ne korkmuştum drek Google amcaya yazdım çıktı ordan sagolsun 7-24 saat ulaşabilion 🤣 of be ne rahatlamıştım