Merhaba anneler 2 aylık bebeğim grip oldu yani benim tahminimce yeni yeni olmaya başlıyor göz çevresi kızardı halsizlik oldu ve ses tonu değişti çok şükür ateşi şuan yok ama ne kadar erken tedavi ettim o kadar iyi diye düşünüyorum sizce ne yapmam lazım bilgi verirseniz sevinirim