Merhaba kızlar bir sorum olucaktı 6 aylık bebegım var sadece pusette bebek arabasında uyuyor onceden kucagımda uyuyordu buydukce onu ıstemıyor gunduzlerı kendı koltukta bıle uyuya kalıyor ama uyku olayını nasıl cozebılırım yanı baska ne sekıl yapabılırım yardımcı olur musunuz sallamak felan demeyın cunku alıstırmadım kendısıde hoslanmıyor ıstemıyorumda