Yenianne96 Kızlar merhaba doğumdan sonra ne zaman ağdaya gidilir ben doğum yapalı 15 gün oldu ağdaya gitmek istiyorum ama yarama zararı olur mu bilmiyorum kendimi kötü hissediyorum bu şekilde de siz ne zaman gittiniz ?
Linailkay Yenianne96 5 ay oldu sezeryan olalı hala cesaret edemiyorum ağlaya cünkü mor ve şiş dikiş yerim
Sudee96 Yenianne96 ben 40 çıkınca gittim kanamam da anca bitmişti oraya çok dokunamadı kuaför yeni olduğu için kenarları aldı daha erken olabilir bence sizin için direk o bölgeyi aldırmadan yapabilrsiniz yani dikişin üstünü
duruyekta Rainnnn benim 2 yıl oldu hala çevresi uyuşuk ve bir yere karnimla yaslansam ağrı oluyor. Dikiş yerim hassas hala. Acaba böyle mi oluyor yoksa bende bir sorun mu oluştu?
gulistannn123 Dr bana 1 yik boyunca hissizlik normal ddi krem surerken bile sanki yine karnim kesiliyor gibi dayanamıyorum2 ama gecicek elbette
Yenianne96 Yok kanamam daha bitmedi bittiği gibi gitmek istiyorum ben ondan sordum ne zaman ağdaya döndünüz diye