Merhaba
İkizlere hamileyim.
Oğlum emdi ve biberon kullanmadı. Dolaysyla biberon tecrübem yok. İkizlere biberonla mama vericegme eminim. Ne alıcm bilmiorum. Fiyatı önemli değil. Bana kullanıp memnun kaldğınız gaz yapmayan kaliteli biberon markaları önerirmisinz.
Baktm bi kaç marka ama herkes hepsndn memnun. Ondan kafam karıştı. Ve cammı plastik mi almalym.