Momylion anakucağı bugüne kadar aldığım en mantıklı ve gerekli şeydi😄 Oğlum nerdeyse 5 aylık üstünden inmiyor gün içerisinde orda oynuyor uyuyor iş yaparken falan beni izliyor. Daha uzunca bir sürede kullanırım çünkü rahat rahat sığıyor. Bir de bizim anakucağının titreşimi ve müziği var onları açtığım an uykuya dalıyor bu yüzden desteksiz uyuyor doğduğundan beri. Gündüz öyle uyumaya alıştığı için geceleri de aynı şekil uyuyor beşiğinde müzikle. Bizim için hayat kurtarıcı oldu gittiğim her yere de götürüyorum bu arada yer kaplamıyor