Çok geçmiş olsun canım 4 ayda bitiyor zaten , oglum çok gürültülü kaka yapardı ve huzursuzdu ilk sute alerjisi var dendi sut urunleri kestim hiç fayda etmedi gine aynı aglamalar Gitmedigimiz hastane kalmadı en son 2 doktor laktozu parçalamiyor olabilcegini soyledi ve alerjik doktoruna yönlendirdi dışkısında reduktam madde pozitif çıktı sute alerjik negatif relaktaz devam ettik 💯 yardım etmedi tabi ama baya azaldı aglamalar Gine gittim alerjik doktoruna bu sefer komple şekerli iycekleri kesmemi soyledi oyle bende diyet yaptim . Ve faydasını gordum .