Merhaba oncelikle kızım 19 aylik daha öncesinda duzenli uyurdu fakat ortalama 2 aydir duzen diye birsey kalmadi gece 3.4 e kadar yatmaz sabah bi erken kalkar bi gec kalkae öğlen zor uyur uyku duzeni alt ust oldu ne yaptıysam duzelmedi kullanmak istemiyordum fakat artik duzene koymak zorundayim 3 aylik hamileyim ve baş etmek zor oluyor baybay damlayi kullanip yan etkisini goren veya ise yarayan varmi?