talula emzirme danışmanımın söylediği cümleyi paylaşmak istiyorum. Ben etkilenmiştim. Bunca zaman bebeğin içindeydi, onu plesanta ile besledin. Hiç düşündün mü yetiyor mu diye? Dışarıdaki plesanta ise meme. Memeyi neden sorguluyorsun?
ben yine de solgar kullandım. Sonra bir gün doktorum kızdı. Bebeğimin karaciğer fonksiyonları etkilenmişti artık takviye almaktan. Multivitaminler, Demir takviyesi, solgar, osteocare🥴 maksat süt kaliteli olsun. Doktorum da dedi ki süt mü istiyorsun? Mutlu ol. Mutluluk hormonundan başka çok süt yapan bir şey yok. Ama yeterli sütü soruyorsan, Afrika’ya bak. Savaş olan ülkelere bak. İnsanlar orada bile emziriyor. Doğru değil mi? Biz neden böyleyiz. Her şeyi unut ve bebeğine, kendine İnan. Sen onun için gerekli her şeyi verecek tek insansın. Ona sadece senin sütün yarıyor, başka kimsenin değil. Böyle güzel düzenlenmiş insan doğasında süt yetmemesi mümkün mü?