Zezz Kizim.rmiyo 1 aydir ek gida aliyoruz.. 2 3 tatli kasigi yiyor corba sebze puresi corba vs..kase kase corba yemez yeni yumurtanin sarini veriyorum onun bile yarisini yer gece iki saatte bi emiyo sizde durumlar nasil..
Busrazehra Zezz zaten olması gereken o bu aylarda tadım süreci içersinde az yemesi daha iyi şimdilik. Emzirme sıklığı bizde de aynı acıktığı için değil artık bağlı oldukları için sık emmek istiyorlae malesef diş süreci de olunca 🌷
Beren-2020 Zezz bence güzel gidiyorsunuz. Zaten ek gıdaya geçiş süresi şuan. Çoğunlukla anne sütü yada formül süt
Zezz Beren-2020 zorlamiyorum yemiyorsa kase corba icsin diye almadigi an birakiyotum doymuyormu dedim gece 1 2 uyanirken 2 saatte bi emer olduk
Beren-2020 Zezz ya o aylarda kızımda çok yemezdi 1 yaşından sonra yediği ictigi miktar arttı zaten. Ben bide birçok meyveyi meyve suzgecine koyup eline veriyordum. Şimdi meyvelerin hepsini yiyor seviyor Sadece çorba değil pankek yapıp verin eline alışır zamanla hepsine
Zezz Beren-2020 pankel bulgur pilav vs bogazinackacar cok hazir oldugunu ve oldugumu dusunmuyorum..hamur tarzi zaten yer ama sepze meyve vs yesin istoyorum..yumurta sarisi sevmedi bugun ark bi cay kasigi pekmez ve zeytin yagi koydum cok sevdi yedi mesela..
Beren-2020 Zezz evet pilav şimdilik vermeyebilrsin. Valla ben yoğurdu karıştırıp birçok şeyi yediriyordum yoğurdu çok şükür seviyor kurtaricim oldu😃
Zezz Beren-2020 mayaliuorum ksbiz oluyo juru kaysi suda pisirip yogurtla karustirip rondadan geciriyorum ikinde bir veriyorum kaka proplrmini oyle cozmeye calisiyorum fitil verdi doktor kullanmak istemiyom
Nilunas Bziimki de ek gıdayı xır yiyor meme ye çok düşkün değil mamam içmiyor zor bela dişi çıktı geçen gün
Zezz Nilunas emmek hrp istiyo brnimki 3 kasik aliyo sonra meme ne zamsn yer kase kase yenek corba bilmem