Selinip Benim bebeğim doğdundan itibaren sadece anne sütü alıyor ve kakasını 6 7 günde bir yapıyor, 3 doktora götürdüm ve bu sütümün bebeğime yaradığının sindirdiğinin belirtisiymiş. Kilo alımıda maşallah cok iyi ayda 1300 kg alıyor. Merak etmeyin bu iyi birşey 😊