Funda07 18 gunluk bebeğim var en fazla 5 dakika emiyor bazen daha az ama emdikten sonra uyuyor sizce doyuyormudur bu kadar kısa süre emmesi normalmi
HonKiPonKiDoNiNo Funda07 Cok emzirmedim hatta neredeyse hic, ama doktorum bir memeyi enaz 15-20 dakika emmesi gerekiyor demisti, uyursa sayet cenenin altindan uyar diyordu uyansin ve devam etsin diye.
Birannebirogul Funda07 yoruluyor olabilir bez sayısını takıp edin. Sağlık ocağına bı gidin tartın bakın kilosuna. Bide kısa emiyorsa iki üç emmede aynı memeyi verin hep ön süt icmesin
Bebegim17 Funda07 canım aç olsa uyumaz. Kontrollerinde kilo alımı normal miydi doktoru ne dedi? Ya da sen bezinden takip edebilirsin 3-4 çişli bez alıyorsan yeterli 1-2 de kaka yapıyorsa tamamdır 👍
3MelekAnnesi3 Funda07 hiç süre bakmadım ne zaman ve ne kadar isterse o kadar emdi hep 7 aylık eskide göre geceleri daha uzun kalıyor memede gündüz ses olmazsa cok uzun emiyor bagımlı gibi oldu
Funda07 Birannebirogul teşekkürler 15. Gunde gittim saglik ocagina 700 gram almıştı normal mk bilmiyorum
Tugce Funda07 sarılık değerinde risk var mıydı? Yoksa her bebeğin mizacı farklı oluyor. Çişli bezini takip ediyorsunuzdur. Emerken aşırı terlemesi varsa doktoruna bir sorarsınız 🌸 Allah analı babalı büyütsün 🤍
Bebegim17 yokdahaneler öyle mi ben de tam tersi diye biliyorum hay allah yanlış yönlendirme olmasın bir de. Okuduğum makalelerde açlığın fizyolojik olarak öncelikli bir ihtiyaç olmasından dolayı rahat bir uykunun açken uyunmayacağını görmüştüm. İlla ki huzursuz olur uyanır demişti doktorum da tabii ilk 10 günden sonrası için. Yine de hatam varsa affola 😕
yokdahaneler Bebegim17 estağfurullah olur mu öyle şey, bana da doktorum tam tersini söylemişti anne de daha yeni ya o yüzden sordum özellikle size,yanlış yönlendiririz mazallah 😌
Bebegim17 yokdahaneler evet ben de ondan korktum zaten hatalı yönlendirme olmasın. En iyisi yine kendi doktoruna sorması biz ne desek boş 🤷🏻♀️
Bebegim17 Funda07 anne sütü alıyorsa cıvık olur zaten diye biliyorum. Yukarıda bir arkadaş da açken de uyuyabilir kan şekeri düştüğü için diyor. Siz en iyisi aklınızda soru işareti varsa bir aile hekiminize gösterin en doğru onlar bilgi vereceklerdir. Sağlık dilerim 😊
Rainnnn Funda07 acaba sarılıktan mı uyuyor emmiyor genelde öle oluyor inşallah yoktur . Ama ev sıcaksa altını aç sadece zıbını olsun bacakları çıplak olsun ellerinden eldiveni çıkarıp emzir alışana kadar eğer üşür diyosan muhakkak eldivensiz emzir . Çok fazla emzirme eğitimi aldım gerçekten çok etkili oluyor .