Nefesin-Annesi biz 3 aylıkken yaptırdık bize 2 ay sonra dedi ikinci doz için.. 8.aya kadar yaptırabilirsiniz dedi. Tabi ben o kadar uzatmam. 5.ayda yaptıracagız allahın izniyle… Sen de bir sor saglık ocagına ya da doktoruna neden yaptırırken sormadın