Anneler yardım lütfen 2ay açılarımızı olduk çarşamba günü ve bebeğin çok huzursuz sürekli ağlıyor uyumuyor uyusa Bile ağlayarak uyuyanıyor hep kucakta uyumak yada memede kalmak istiyor böyle sorun yaşayan oldumu ne gibi önlemler aldınız 😞çok zor bir süreç 😔