nazan34 kızlar 4 aylık olduk göz muayenesi için geç mi kaldık. ilk 1 ay içinde yapılması lazımdı siyorlar
Asafeymeninannesi nazan34 bizim doktor önerim 3 yada 4. Aydır dedi Gittiğimiz zaman neden 1.ayda gelmediniz diye soruldu Şükür ki bir sıkıntı çıkmadı 🙏
Muhkub2016 Ayın 17 sinde randevumuz var 3 aylık kontrolde doktor syledi zamanı geldi diye. Gittiğimzde bebeğim 3 ay 20 gunlk olck. Ama bze 1 aylıkken rop muaynesi yapıldı kuvezde kaldığı için