Merhaba güzel anneler . Kızım 2 yaşında ama hala emiyor. Çalıştığım İÇİN sabah bir de uyku zamanı emziriyorum. Bir kaç kere bırakmayı denedik ama göğüslerim acayip şişiyor ve süt akıyor. İş yerinde beni çok zorluyor. Bunların olmaması İÇİN ne yapmalıyız.?