Aslan-mom1302 çok şükür kavuşmuşsunuz bebeğinize. İnanın evdeyken daha güzel kilo alıyor. Sevgi,ilgi,en çok ihtiyacı olan bebekler biİm bebeklerimiz. Bende 28+2 de doğum yaptım 60 gün kaldı küvözde. Orada gram gram kilo alırken eve geldik daha iyi ilerledik. Kro 5,5 ay düz 2,5 aylık olduk bile