Janss
[bilinmeyen] Evet ben duştan sonra doktorumun önerisiyle 2şer damla kullanıyorum . Göz kapağını hafifce pıt pıt yapın annesi . İnşallah hemen çıkar 🤦🏼♀️ Çok fena dert ederim böyle şeyleri ben 😱
[silindi]
[bilinmeyen]Bebeğe rahatsızlık vermez, hiçbir müdahale de bulunmayın kendiliğinden göz pınarına gelecektir. O zaman nemli bezle alabilirsiniz.
Obsesifk
[bilinmeyen] içine olmazda o annem temiz tülbentle al demişti bende ağız mendiline sütümden sıkıp öyle alıyorum
deletedmom4842
[bilinmeyen] Hiç dokunmayın lütfen göz çok hassas bir yer kendi kendine gidiyor benim oğlumda da çok olur kendi kendine gider hep ellemeyin.