Kızlar kızım 25 aylık , gündüzleri öğle uykusunu çalıştığım için annem bakıyor ayağında sallıyor , geceleride annemde kalırsa(vardiyalı çalışıyorum) yanına yatırıp öyle uyutuyor(ağlama aşırı hareketlilik yok pek zorlanmadığını söylüyor uyuturken)
Ama ben uyuturken yada babası uyuturken aşırı enerji dolu oluyor sürekli ağlıyor uyumak istemiyor bizde aynı şekilde yanında yatarak kendi uyusun diye bekliyoruz , 2 yaş sendromundan mıdır anlamıyorum 45-50dk uğraşıyoruz napacağımı şaşırdım
sizler nasıl uyutuyorsunuz nasıl alıştırdınız fikir verir misiniz?
Bu arada eminim çoğu huysuzluğu bizi özlediği için ama bu durumu atlatabileceğimiz biraz yardımcı olabilecek fikirler istiyorum☺️