H12345 kararlıysanız bilemem ama, tekrar emzirmek istiyorsanız eğer yara geçmiş bak iyileşmiş falan derseniz geri döner bence. Ama çok iyi düşünmek, karar vermek lazım ya şimdi bıraktırmak da kolay değil. Bir kere bırakmışken, tekrar döndürmek daha sonra sıkıntı olabilir.