gzmhzdoztrk Merhaba 40ımız çıkalı 3 gün oldu fakat kanama az az ama yoğun gelmeye başladı, bir de sanki regl dönemindeymişim gibi karın ağrısı vuruyor hafif hafif,bu durum ne kadar sürer bilgisi olan annelerimiz var mı ?
Kuzeyiinannesiiiiiii gzmhzdoztrk 9 ay boyunca hastalanmadigimiz için 40 ciktiktan sonra regl oluyormusuz gelecek diye ağrı yapiyordur