sehrengiz_8 Kızlar bugün aşımızı olduk bebeğim aşırı halsiz uyuma halinde sürekli ve emmeyi bile yapmıyor normalde memeden ayrılmazdı bu aşının yan etkisi mi yoksa bebeğim hastalandı mı diye korkuyorum başına gelen var mı?